Piątek, 22.11.2019     
 

2005-07-31 10:19
ZEZNANIA DANUTY GASZEWSKIEJ PRZED KOMISJĄ D/S PKN ORLEN


2005-07-31 15:16
DON ANTONIO PRZED SĄDEM Artykuł w Trybunie Śląskiej


2005-07-31 16:10
UPADŁY ANIOŁ Artykuł w Trybunie Śląskiej


Pokaż listę artykułów pokaż listę artykułów

2005-07-31 15:16

DON ANTONIO PRZED SĄDEM Artykuł w Trybunie Śląskiej

W dniu 10 lutego 2004 roku opublikowany został artykuł prasowy, w Dzienniku „Trybuna Śląska”, pod tytułem "DON ANTONIO PRZED SĄDEM", autorstwa Redaktora Marcina Króla.

Poproszony przez Redaktora Marcina Króla o udzielenie informacji o Fundacji Kardiologicznej SERCE wyraziłem na to zgodę, pod warunkiem autoryzacji moich wypowiedzi. W trakcie rozmowy zagadnięty zostałem o Pana Antoniego L., o którym zgodnie z prawdą nie mogę powiedzieć złego słowa. Poprzez sprytną manipulację, publikacja ta wykorzystana została do zapowiedzi artykułu pod tytułem Upadły Anioł, który ukazał się 3 dni później. Zgodnie z umową jaką zawarłem z Redaktorem Marcinem Królem, żadna z moich wypowiedzi nie mogła ukazać się bez mojej autoryzacji. Pomimo udzielenia szczegółowych wyjaśnień, opublikował on na mój temat nieprawdziwe informacje. Nigdy w Fundacji Kardiologicznej SERCE nie pełniłem funkcji jej przewodniczącego. Nigdy nie pełniłem też funkcji wiceprzewodniczącego Rady Nadzorczej Spółki GRUDYNIA, ani w tej sprawie nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne od 1997 roku. Ponieważ Redaktor Król nie dotrzymał zawartej z nim umowy w dniu 11.02.2004 roku, na ręce Redaktora Naczelnego Trybuny Śląskiej, Marka Nycza, złożyłem stosowne pismo, w którym nie wyraziłem zgody na publikację moich wypowiedzi. Pomimo tego w dniu 13 lutego 2004 roku ukazał się kolejny, szkalujący mnie artykuł, co jednoznacznie narusza prawo prasowe.

Dalszy komentarz w tej sprawie prezentuję do artykułu UPADŁY ANIOŁ.

powrót

 
Jesteś 170261 gościem od 1 sierpnia 2005 r.